NM 10 og 15m 2017

Postet av Elverum Rifleklubb den 29. Jan 2017

Heisann alle sammen.

Nå har innbydelse, tidsplan og øvelsesoversikt for årets NM på 10 og 15 meter kommet. Dere finner vedlegg for dette over i menyen under fanen "NM 10 og 15m 2017".

Refererer til Mats Arnesens mail, som forhåpentligvis skal ha kommet frem til alle klubbens medlemmer, men for ordens skyld:

Han mottar alle påmeldinger direkte, og sender alle påmeldinger for laget samlet til arrangøren. Send påmeldingen din til han på Facebook eller mail (arnesen.mats@gmail.com). Påmeldingen din må inneholde navn, klasse, øvelser og ønskede dager hvis det er behov for spesielle dager.

Til orientering skytes 10m fra fredag 17.mars, 15m fra onsdag 15.mars.

Elverum rifleklubb dekker halve startkontingenten for medlemmene. Fristen for å sende påmelding til arraangør og betale kontingent er 10.februar. Mats ønsker derfor å motta påmelding så fort som mulig, seneste frist er 8.februar.

Vi ønsker på forhånd alle medlemmer lykke til på NM.