NM 10 og 15m

Postet av Elverum Rifleklubb den 8. Feb 2016

Heisann.

Nå ligger det aller meste av informasjon om NM 10 og 15m 2016 ute på hjemmesiden. Over i menyen trykker dere på NM 10/15m -> 2016 Kisen og Nordstrand. Her ligger en liste over de offisielle øvelsene, tidsplan, livevisning og invitasjon. Klikk dere inn, og meld på.

Skjemaet for påmelding lagrer dere fra linken til PC, for så og skrive inn øvelsene dere vil være med på. Ferdig påmeldingsskjema sendes til Jan-Erik Linderud på mail jan@linderudbs.no

Når det gjelder lagskytinger så vil sportslig utvalg i klubben ta ut lagene for senior/junior. Frank Nordhagen og Jan-Erik Linderud tar seg av lagene i veteranklassene.

Helt til sist minner vi alle på at det i år vil arrangeres på to forskjellige steder, Alfhallen og Ekeberghallen. Noter dere det.