Landsstevnet for rekrutter 2017

Postet av Elverum Rifleklubb den 1. Okt 2016

Hei alle skyttere.

Her kommer det litt informasjon rundt neste års landsstevne for rekrutter på 10 meter. Dette er et arrangement for rekrutter i aldersbestemte klasser. Dette er det største stevnet som arrangeres innendørs på 10 meter for rifle og pistol her til lands. Annenhvert år arrangeres landsstevnet som en del av ungdomslekene, som er et samarbeidsprosjekt mellom NSF og 14 andre idretter. Øvrige år arrangeres det av lokale NSF klubber. Stevnet er åpent for alle uansett nivå, og det trengs ikke medlemskap i klubb for å delta.

I 2017 arrangeres landsstevnet på nytt som en del av ungdomslekene på Lillehammer i tidsrommet 21.-23.april. Selve landsstevnet vil avholdes lørdag 22.april, men det vil også bli tilbudt muligheter for å skyte luftsprint (hurtigskytingsøvelsen) fredag 21.april.

Det kan leses mer om landsstevnet her: http://www.skyting.no/om-nsf/vare-satsningsomrader...

Klubben betaler deltakelsen og opphold, vi har også rifler til utlån for de som behøver det. Det vil om få ukers tid arrangeres faste 10 meter treninger for Elverum Rifleklubb innendørs i skytterhallen fra kl 18 på tirsdager for de som ønsker å trene.

Steder som kan overnattes på er: Scandic Victoria Lillehammer, Meetingpoint Hafjell Hotel & Resort, Lillehammer hotell, Clarion Collection Hotel Hammer, Mølla Hotell, First Hotel Breiseth, Lillehammer vandrerhjem, Birkebeineren Hotel & Apartments.

Vår kontaktperson i denne forbindelse er Bjørn Myrset, på mail skytterbjorn@gmail.com